Támogatások Hírek Adótanácsadás Hiteligénylés AKCIÓS AJÁNLATOK Biztosítás Energetikai Tanúsítvány Informatika Oktatás

Vissza az SBR főoldalra

SBR

Az arany árfolyama

Napi BUX grafikon

  Garfikon BUX

DAX

  Garfikon BUX

FTSE 100

  Garfikon BUX

Szakértő Partnereink

  
   

Támogatások arrow Oktatás
Oktatás

Az SBR-cégcsoport oktatási üzletága az alábbi témakörökben szervez partnerei részére tréningeket, oktatásokat, és tanácsadási szolgáltatásokat

Kiemelt partnerünk - Tréning Centrum Magyarország

Képzés – fejlesztés:
• Személyes hatékonyság fejlesztését célzó tréning
• Szakma-specifikus fejlesztések
• Társas hatékonyság fejlesztése

Tanácsadás:
• Szervezetfejlesztés
• Változáskezelés
• Pénzügyi-gazdasági tanácsadás

Nyitott tréningek:
• Tükröm, tükröm,…..- avagy a vezetés érzelmi intelligenciája
• Csapatépítés – másképp, - együttműködési készség fejlesztése
• A siker létrája, - avagy a személyes hatékonyság mérföldköve

www.treningcentrum.hu


Kiemelt partnerünk - Európa Tréning Oktató és Tanácsadó Kft.

Marketing és értékesítés:
• Marketingszemlélet és piaci gondolkodásmód
• Marketingelemzés és tervezés
• Kommunikáció, promóció tervezés
• Belső szervezeti kommunikáció
• Belső ügyfeleim
• Termékfelelősök komplex képzése

• Piackutatásaink
• Piackutatás házon belül
• Tanuló szervezet
• A sikeres akvizíció
• Értékesítés hatékonyan
• Bevásárlás vagy beszerzés

Kommunikáció:
• Beszéljünk szebben!
• Üzleti kommunikáció
• Írásban is hatékonyan
• Vezetői kommunikáció
• A profi prezentáció
• Tréner felkészítés
• Moderáció
• Tárgyalástechnika
• Ismerjük meg üzletfeleink gondolatait (is)!

Személyiségfejlesztés:
• Személyiségfejlesztés I-II.
• Vezetői stílus- és szerepelemző tréning

Csapatépítés és együttműködés:
• Csapatépítés
• Érted, értem, értünk

Közigazgatási tréningek:
• Projektek indítása a közigazgatásban I.
• A hatékony vezető eszköztára
• Vezetői kommunikáció
• Korszerű vezetési módszerek alkalmazása a közigazgatásban
• Csapatépítő tréning
• Teljesítményértékelés és teljesítménymenedzsment
• A szervezet korszerű működtetése - Vezetői készségfejlesztő tréning
• Gyakorlott revizorok kézségfejlesztő tréningje
• Oktatók oktatásmódszertani tréningje

Vezetőképzés:
• Helyzetfüggő vezetés
• Hatásos fellépés
• Projektmenedzsment
• Munkatársak felvétele
• Munkatársak értékelése
• Munkatársak elbocsátása
• Az érvelés művészete

Nyílt tréningek:
• Projektmenedzsment
• Improvizációs tréning
• Személyes hatékonyság növelése
• Pályakezdők, friss diplomások beilleszkedése a munkába
• Női vezetők
• Értékesítés
• Hatékony gazdálkodás eszközei – Kontrolling
• A hatékony telefonos értékesítés technikái
• Külföldiként Magyarországon (angol nyelvű tréning) – In Hungary as a foreigner (Training in English)
• Projektmenedzsment gyakorlatok
• Új vezetők képzése
• Hatékony működés és értékesítés az ügyfélszolgálatban
• Adj el jobban! Értékesítési tréning
• Retorika és érveléstechnika
• Stresszkezelés
• Az eredményes tárgyalás
• Üzleti etikett és protokoll
• Hogyan motiváljunk?
• Sikeres prezentáció

www.europatrening.hu


BANK ÉS PÉNZINFORMATIKA (4 FÉLÉVES)

Jelentkezési határidő: 2010. február 15. 
Az oktatás várható kezdete február 22.

Az utóbbi évek tapasztalatai egyértelműen bebizonyították, hogy jelentős igény mutatkozik a munkaerőpiacon olyan bank- és pénzinformatikai szakemberek iránt, akik az integrált (gazdasági – műszaki-informatikai) üzleti szemléletmódot képviselik. A hazai és nemzetközi vállalatoknál, bankoknál, biztosítóknál, tanácsadó cégeknél és egyéb szervezetekben egyre nagyobb a kereslet megfelelő elméleti felkészültségű, egyúttal gyakorlatorientált gondolkodásmódot képviselő pénzinformatikai szakemberek iránt.
Összességében elmondható, hogy a piac azokat a bank- és pénzinformatikai szakembereket keresi folyamatosan és egyre bővülő számban akik:

- képesek rendszerszemléletben gondolkodni és folyamatokat irányíthatóvá tenni, valamint utána ellenőrizni és fenntartani őket, kitűzött  célfüggvényeket elérni, megvalósítani a megfelelő specifikációk tekintetében;
- erős informatikai és üzleti pénzügyi háttérrel (döntően és alapvetően vállalatirányítási tudással, tapasztalattal, gyakorlattal) rendelkeznek;
- képesek az üzleti terület és az informatikai szervezeti egységek közötti kommunikációt megteremteni, fenntartani, azaz az üzleti igényeket képesek lefordítani a fejlesztők, üzemeltetők nyelvére, illetve a számítástechnikusok és az üzleti felhasználók párbeszédében a kérdéseket és válaszokat egymás számára érthetővé tenni.

A képzés célja az üzleti szféra szervezetei számára olyan szakemberek képzése, akik egyszerre rendelkeznek megfelelő banki, pénzügyi és átfogó informatikai ismeretekkel, és az ismeretek birtokában képesek a szakterület és a gyakorlati elvárásoknak megfelelő követelmények teljesítésére, az elvárásoknak történő megfelelésre:

- a felmerülő problémák felismerésére, a kínálkozó lehetőségek kihasználására;
- a partnerekkel és minden érintettel történő harmonikus kapcsolat kialakítására;
- az általánosan elfogadott értékek magas szintű megjelenítésére, közvetítésére.

A képzés célja megismertetni a hallgatókkal a pénzintézeti szektor üzleti folyamatait, informatikai rendszereinek felépítését, együttműködési rendszerét, technológiai hátterüket, valamint információ-, tudás-, projekt- és egyéb menedzsment ismeretekkel felkészíteni őket a pénzintézeti szektorban felmerülő informatikai fejlesztési, beruházási, üzemeltetési, tanácsadási, vezetői feladatok ellátására, az általánosan elfogadott értékek magas szintű megjelenítésére, közvetítésére.

A képzés nyitott valamennyi, a pénzinformatika iránt érdeklődő személy számára, aki közgazdasági vagy műszaki, egyetemi vagy főiskolai végzettséget igazoló oklevéllel már rendelkezik.

Előzmények:

A Budapesti Műszaki Egyetem Információ- és Tudásmenedzsment Tanszéke (korábban TTtK Informatikai Laboratórium) 1995 februárjában indította el a posztgraduális Bankinformatika képzést, amely 1998-tól pénzinformatikai képzéssé bővült. A tanszék 2007-es megszűnésével az oktató és szakember gárda az Információs Társadalomért Alapítvány kutatóintézeti keretei között együtt maradt, és – a szakma igényeire és erőteljes visszajelzéseire támaszkodva – a tananyagot felfrissítve újjászervezte a képzést, együttműködve a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskolával.

A képzésben résztvevők köre:

Hallgatóink többsége közép- vagy felsővezető, komoly szakmai karrier előtt álló fiatal kolléga illetve jelentős feladattal megbízott munkatárs valamelyik pénzintézetnél, pénzügyi szolgáltatónál vagy tanácsadó cégnél, akik új feladataik ellátásához megújuló ismeretanyag és szemlélet birtokába kívánnak jutni. Emellett vannak köztük informatikai fejlesztő és szállító cégek képviselői is. Eredeti végzettségüket tekintve közgazdászok, pénzügyi-számviteli végzettségűek, villamosmérnökök ill. számítástechnikusok, informatikusok, és vannak egyéb (pl. gépészmérnöki) diplomával rendelkezők is.

E három jellegzetes végzettségi csoport mellett az alábbi főbb munkaköri csoportok tagjainak jelentkezésére számítunk:

- bankok, biztosítók, lízing- és bróker cégek, tőzsdék, egyéb pénzügyi szolgáltatók számítástechnikai és informatikai részlegeiben dolgozó szakemberek;
- a pénzügyi szakma művelői, közép- és felső szintű vezetői illetve munkatársaik;
- jelentős pénzügyi infrastruktúrával rendelkező vállalatok, szervezetek munkatársai;
- pénzügyi terepen dolgozó fejlesztők, szállítók, tanácsadók és munkatársaik.

A képzés szakmai vezetője: Dr. Kiss Ferenc főiskolai docens

A szakirányú továbbképzés oktatói: A felkért oktatók szakterületük vezető szakértői közül kerülnek ki. Nagyobb hányaduk egyetemi illetve főiskolai oktató, de jelentős létszámmal vesznek részt az oktatásban külső, pénzintézeteknél valamint konzultáns cégeknél dolgozó szakemberek is.

A szakirányú továbbképzés pontos megnevezése: Bank- és pénzinformatikai szakirányú továbbképzési szak

A megszerezhető végzettség neve, oklevélben szereplő megnevezése: Bank- és pénzinformatikus szakember

A felvétel alapfeltétele a felsőfokú végzettség. A jelentkezők az esetleg hiányzó informatikai előképzettséget az első félév során kiegészítő (felzárkóztató) tárgyak keretében szerezhetik meg. A tantárgyakkal ekvivalens, korábbi egyetemi/főiskolai tanulmányok során hallgatott tárgyak alól felmentés adható.

A képzés időtartama: 4 félév, összesen 560 kontaktóra. Oktatás hetente háromszor hétköznap 17:30-20:30.

Az oktatás helyszíne: BKF központi épülete

A képzés díja: 298.000 Ft / félév + 5000 Ft extra szolgáltatási díj /félév

ON-LINE JELENTKEZÉSI LAP
On-line jelentkezéskor a jelentkező 9,000 Ft regisztrációs díjat fizet, amit beiratkozáskor levonunk a tandíjából. Ha bármilyen okból a jelentkező eláll a jelentkezéstől, akkor nincs módunkban visszautalni a korábban szándékerősítésként befizetett regisztrációs díjat, más esetben a díjat visszautaljuk számára.

A szakképzettség szempontjából meghatározható ismeretkörök:

Banki és pénzügyi üzemtani és üzleti ismeretek
Menedzsment ismeretek
Jogi ismeretek
Informatikai ismeretek
Elérhetőségünk:

Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola
Szakirányú Továbbképzési Központ

1149 Budapest, Egressy út 178/G., 301-es iroda
(keddtől péntekig: 9:00-16:00; szombaton 9:00-14:00)
Telefon: 06-1-273-2419 (H-P: 8-16)
Fax: 06-1-273-2410
E-mail: Az email cím védve van a spam botoktól, a megtekintéséhez a JavaScript bekapcsolása szükséges


 

Csatlakozz a Facebookon!

Köszönjük a lájkolásod
Küld el véleményed

Kapcsolat

Kapcsolat

NIKKEI 225

  Garfikon BUX

HANG SENG

  Garfikon BUX

Partnereink

Biztosítók - Alkuszok

  
Bankok - Pénzügyi Vállalkozások
  
  
  
   
  
  
  
  
  
  Felügyleti szerv

Szakértő Partnereink